onsdag

Uuuh halva veckan, fan va skönt! Och kul att man blir tagen som polack på jobbet? "There is a code you know" ... JÄVLA KÄRRING säger jag bara... Jaja, chill dag idag med Robin, Emma och Påven, gled lite på Påvens moppe, så jävla cool! :D Man blir ju fan sugen på moppe igen, riktigt skönt på sommaren faktiskt. Njae nu blir de tv och säng som vanligt, suger att vara och jobba i Stockholm ibland, men men sånt är livet. 28 dagar kvar tills jag blir 20 år också, om jag inte räknade helt fel i huvudet, matte är tyvärr inte min starka sida. Satt och tänkte på det idag på vägen från Stockholm... Jag ångrar faktiskt att jag inte gav mer i skolan, högstadiet dårå... Inte pga betygen, men för att lära sig. Minns mig själv säga "jag kommer ändå aldrig räkna matte sen" nejnej, vad gör man nu då dagligen? Lite vuxentanke, Kenny kanske börjar växa upp? Who knows... PUUUUUWS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0