onsdag

Imorgon är det Torsdag, då får man säga "Imorgon är det Fredag!" och det är positivt. Idag märkte jag att laga mat inte är min grej, fan va stressigt det är! Och ändå så lagade jag bara spaghetti med köttfärssås. Fast, det blir väl så stressigt som man gör det antar jag! ;) MIn stavning är inte på topp idag, helt sjukt, får kämpa med varenda ord jag skriver... Riktigt jobbigt! Men kanske har någon med tröttheten att göra. Hoppas att det ät CSI eller något kul idag på tv, känner mig sugen på att se de! Vad händer för kul i helgen då gott folk? Träffa dig iallafall hoppas jag på! :) Lite dricka på Fredag lär det väl bli, är ju en tradition nu (: Men vi höres, kanske skriver ett till inlägg snart. Det tar ett tag för mig att komma igång ju! PUUUUWWWWWSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0